Friday 20 April 2012

Ambil Aura Positif Jap | Pelan Kehidupan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Entri kali ini saya takkan tulis banyak. Fokus pada gambar yang beri inspirasi dan motivasi untuk saya bila saya down. Benda-benda ini beri aura positif untuk saya teruskan perjuangan saya dan sentiasa berfikiran positif dalam apa jua perkara yang mendatang.

Mekah

Success is always with me!


Dream car - RM 170,000
Kadang-kadang kalau saya rasa down. Saya akan fikirkan benda-benda ni. Untuk dapat benda yang saya tak pernah dapat, saya kena buat benda yang saya tak pernah buat! Layan video ne jom.

UNIC - Menuju Wawasan



Sekian. See you in next entry. Kita kaya dan berjaya!


1 comment:

aidajusoh said...

bgs2..pandai cari motivasi diri :)

Entri Yang Mungkin Korang Minat :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...