Thursday 18 April 2013

Buat Duit dengan Jomniaga.com (Part 2) | Pelan Kehidupan

Assalamualaikum

Sahabat-sahabat blogger sekalian. Dalam post saya yang lalu, saya kongsikan dengan anda bagaimana untuk menjana pendapatan dengan JomNiaga.com. Kali ini masih lagi topik yang sama. Cuma kali ini agak berbeza sedikit.

Kenapa berbeza??

Post sebelum ini saya ajar bagaimana anda boleh buat orang lain kaya dan masa yang sama anda juga kaya.

Tapi kali ini saya akan ajar anda bagaimana nak kayakan diri anda dulu sebelum anda nak kayakan orang lain.

Pertama! Anda perlu ada produk anda sendiri yang sesuai untuk dijual. Tak kisah la produk digital mahupun produk fizikal.

Kedua ! Bina sebuah website. Masukkan maklumat produk anda, gambar produk, manfaat produk, harga, testimoni dan lain-lain. Sediakan juga cara untuk anda menerima bayaran.

Ketiga! Mendaftar dengan JomNiaga.com. Klik sini >> http://goo.gl/3LQik. ( PENDAFTARAN SEBAGAI AHLI ADALAH PERCUMA)

Keempat! Klik pada Dapatkan Maklumat Lanjut seperti dalam gambar di bawah.


Kemudian, untuk yang pertama kali mendaftar dengan JomNiaga.com , saya sangat sarankan anda menyertai webinar ini. Klik sini >> http://goo.gl/JZDwv dan masukkan email anda untuk menyertai webinar tersebut. Bagi yang tidak tahu apa itu webinar, ia adalah seminar yang dijalankan melalui online. Input daripada apa yang anda bakal dapat adalah "Bagaimana Anda Boleh Menjana RM1000 dari Internet Hanya Dari Rumah".

Sudahkah anda melakukan kedua-dua perkara yang saya beritahu tadi? Tidak perlu risau, anda tidak akan dikenakan sebarang bayaran untuk proses pendaftaran di JomNiaga.com. Ambillah 10 Minit sebentar dari masa anda untuk anda isi dengan ilmu baru.

Perhatian : Untuk produk jenis digital anda perlu sediakan dua page. Landing Page dan juga Download page. Selepas itu anda hanya ikut arahan yang diberikan oleh pihak JomNiaga. Atau anda boleh download di sini.

Caranya mudah. Pastikan anda terlebih dahulu membina laman web yang menjual. Anda boleh dapatkan khidmat saya dengan harga hanya serendah RM10. Saya akan ajar anda bagaimana nak bina website yang menjual. Saya akan kongsikan dengan anda.

Anda boleh promosikan link website anda nanti di mana sahaja anda suka dan paling penting, bertepatan dengan niche (jenis perniagaan/perkhidmatan) anda. Barulah conversion rate yang jadi pembeli anda itu tinggi.

Yang benar,
Syahmi Ahmad
Diploma Pemasaran Perniagaan Internet dan Media Sosial
www.taikoemail.com

p/s : Sekiranya terdapat sebarang cadangan atau komen bolehlah berkongsi di sini. :)




Dapatkan Laporan Percuma Pemasaran Newsletter. Klik sini --> http://bit.ly/ZuZKw3

No comments:

Entri Yang Mungkin Korang Minat :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...