Friday 12 April 2013

Buat Duit Dengan Affiliate Jomniaga | Pelan Kehidupan

Buat Duit Dengan Affiliate Jomniaga | Pelan Kehidupan

jomniaga.com main page


Asssalamualaikum.

Sahabat-sahabat sekalian. Pernahkah anda mendengar tentang program Affiliate. Kali ini saya akan berkongsi mengenai satu website Affiliate store yang famous dekat Malaysia. Mungkin ada antara kita yang tidak pernah mendengar tentang jomniaga.com ini.

Affiliate merupakan salah satu tempat anda mendapatkan pelbagai jenis produk daripada fizikal, digital hinggalah ke event. Apa yang anda akan buat adalah ada 3 langkah.

Langkah #1 : Daftar sebagai agen di jomniaga.com.

Langkah #2 : Klik di bahagian Signup.

Langkah #3 : Anda dah boleh Promote dah :)

Affiliate ini pendekatan dia lebih kurang macam says.my . Tapi kalau says.my klik dah kira dapat duit. Tapi affiliate ini sehingga orang membeli dari link anda baru anda dapat duitnya.

Seterusnya, anda boleh pilih vendor dengan hanya klik di bahagian MARKETPLACE dan di situ terdapat pelbagai jenis produk digital, fizikal atau events yang anda boleh promote.

Atau anda boleh terus promosikan ebook Kuasa Pemasaran Email ini. Klik sini > Kuasa Pemasaran Email

Setiap daripada jualan ebook ini anda akan mendapat keuntungan sebanyak RM20.00 untuk SATU PEMBELIAN. Bayangkan sekiranya 5 orang membeli anda dah dapat RM100.

10 x RM20 = RM200

Bayangkan kalau trafik di blog, facebook, website anda atau mungkin anda mempunyai list email dengan niche "bisnes internet", "email marketing", "buat duit online" atau yang seumpamanya yang lebih dari itu? Berapa jualan yang anda boleh buat sehari? Boleh mencecah ratusan ringgit dalam masa sebulan.

Jadi mulakan promosi Ebook Kuasa Pemasaran Email ini SEKARANG. Klik sini > Kuasa Pemasaran Email

Anda boleh dapatkan banner promosi melalui "Banner" di bahagian bawah Vendor Details.

MULAKAN LANGKAH BARU ANDA.

Hidup Anda, Cara Anda.

No comments:

Entri Yang Mungkin Korang Minat :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...