Tuesday, 18 December 2012

PLR Panduan Berhenti Merokok | Pelan Kehidupan

TERGEMPAR! Bagaimana anda dapat

BERHENTI MEROKOK DALAM MASA YANG

SINGKAT!!!

Selama ini kita bertungkus lumus untuk dapatkan pelbagai produk atau ubat berhenti merokok di pasaran. Tapi takde satu pun yang betul-betul berkesan. Duit kemana, jumlah rokok yang dibeli pun bukan makin sikit, tapi makin banyak adalah.

"Dah beratus aku habis, tapi tak jugak rasa nak berhenti lagi"

Jangan gusar, saya juga dahulu seperti anda. Sehari kalau tak 3-4 batang rokok memang tak sah. Tapi alhamdulillah dengan beberapa langkah-langkah yang saya telah amalkan saya berjaya berhenti dalam masa tidak sampai 2 minggu.

[ SILA MASUKKAN DI SINI JIKA ANDA ADA TESTIMONI ]

TAHUKAH ANDA?

FAKTA 1 :
20% daripada 28 juta penduduk Malaysia merupakan perokok.

FAKTA 2 :
Penggunaan tembakau menyebabkan lebih dari 10,000 kematian di seluruh dunia!

Sumber : ASAP MAUT

JOM KITA BERHENTI MEROKOK!




Panduan yang bakal anda dapatkan ini saya sertakan dengan Private Label Rights (PLR).

APAKAH PLR?

PLR dalam bahasa Melayu bermaksud, label hak peribadi dimana dengan lesen ini ANDA BOLEH

1. Menjual semula kepada sesiapa dengan harga yang anda suka
2. Diberikan secara percuma kepada sesiapa yang anda suka
3. Dijual di mana-mana laman web lelong.



Anda boleh dapatkan PLR Panduan Berhenti Merokok ini dengan hanya 

RM 25
RM 20
RM 10

Ya! Dengan hanya RM10 anda dapat memperoleh PLR Panduan Berhenti Merokok ini.

Tawaran ini hanya sah untuk 89 88 orang PERTAMA SAHAJA!

Saya berikan kepada anda 30 hari jaminan wang anda dikembalikan.




Yang benar,
Syahmi Ahmad
SBA Collections Network

ps : Anda patut ambil kerana selain dari menambah ilmu, anda juga boleh menjana sedikit pendapatan dengan menjual semula panduan ini kepada rakan-rakan anda yang masih tertanya-tanya cara berhenti merokok.

pps : Saya akan pulangkan semula wang anda dalam masa 30 hari dari tarikh pembelian sekiranya anda tidak berjaya SEKURANG-KURANGNYA mengurangkan pengambilan rokok dalam sehari.



No comments:

Entri Yang Mungkin Korang Minat :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...